Afspraken en tarieven
Acupunctuur/kinesiologie/reflexintegratie
Ik reserveer altijd 75 minuten voor een afspraak.
In deze tijd bespreken we samen de hulpvraag,
voer ik de behandeling rustig en goed uit,
kun je daarna even ‘bijkomen’,
alvorens je weer wordt meegenomen door de dingen in het dagelijkse leven.
In een eerste afspraak zullen we meer uitgebreid ingaan op jouw hulpvraag,
in vervolgafspraken zullen we daar kort op terug komen.
Ik werk alleen op afspraak.
Er is altijd ruimte voor jouw verhaal!
Ben je aanvullend verzekerd?
Acupunctuurbehandelingen (acupunctuur, cupping, guasha, tuina) en kinesiologiebehandelingen worden vergoed door veel zorgverzekeraars.
Wil je weten of jouw zorgverzekering ook mijn behandelingen vergoed, kijk dan in hun polisvoorwaarden of neem contact met hen op.
Betaling van de factuur kan per betaalverzoek (voorkeur) of via bankoverschrijving.
Sessie acupunctuur, kinesiologie, reflexintegratie (euro, incl. BTW)
85,-
Holistische EMDR
Voor een sessie holistische EMDR reserveer ik 2 uur.
We bespreken kort nogmaals je hulpvraag, waar we al in een voorgesprek over hebben gesproken.
We nemen de tijd voor de sessie, zodat er tijd en ruimte is om te laten gebeuren wat er mag gebeuren.
Dat er opgeruimd mag worden, wat jou in de weg zit.
Afscheid nemen wat jou niet langer dient.
Daarna kun je het nog even op je inlaten werken,
alvorens ik je weer een stuk lichter laat gaan.
Een sessie holistiche EMDR doe ik alleen op afspraak.
Holistische EMDR wordt niet vergoed door de verzekering.
Betaling van de factuur kan per betaalverzoek (voorkeur) of via bankoverschrijving.
Sessie holistische EMDR (euro, excl. BTW)
125,-
Annuleren?
Komt een afspraak toch niet uit? Dan kan je deze kosteloos tot 24 uur voorafgaand aan de afspraak verzetten.
Als je binnen 24 uur voor de afspraak afzegt, behoud ik mij het recht voor een factuur te sturen.
Kinderen?
Ben je op zoek naar hulp voor je kind, spreekt mijn werkwijze je aan, en wil je daar meer over weten?
Neem dan een kijkje op mijn site goudwaardkinesiologie.
Deze is meer afgestemd op kinderen.
Klachten?
Ben je tevreden? Vertel het anderen!
Ben je niet (helemaal) tevreden, vertel het dan alsjeblieft aan mij. Dan gaan wij samen kijken of we een oplossing kunnen verzinnen.
Mochten wij er samen niet uitkomen, dan bestaat de mogelijkheid een onafhankelijk klachtenfunctionaris (aangesloten bij Quasir) in te schakelen.
Meer informatie hierover vind je op de site van vbag.